Osztogatás

Napjaink egyik legnépszerűbb terjesztési lehetősége a szórólapok, reklámanyagok, termékminták osztogatása. Népszerűségének egyik oka lehet hogy a megfelelő mód és helyszín megválasztásával egyszerűen nyílik lehetőség az egyes vásárlói csoportok megválasztására, megcélzására. Hasznos választás lehet abban az esetben is ha reklámanyag kisebb méretű, hiszen "kézbe adva" nem kallódik el a postaládákban, gyűjtőládákban található egyéb anyagok között.

Szórólapok, termékminták osztogatása

Ahogy megrendelőink igényi is különböznek, úgy ajánlataink is mindig egyedi igényre szabottak, hiszen minden akció más-más jellegű. Kérésére több éves tapasztalataink alapján segítünk meghatározni a helyszíneket, időpontokat, létszámot és darabszámot, elkészíteni a túratervet.

Osztogatás ellenőrzése

Megrendelőink nyugalmának megőrzése érdekében, kidolgozott ellenőrzési rendszerünket alkalmazva, külön kérés nélkül kontrolláljuk osztogatóin munkáját, hiszen csak így tudjuk tartani és emelni szolgáltatásaink minőségét.

Kiemelt akciónk!
Osztogatás

Osztogatás néhány módozata:

Osztogatás metró-aluljárókban,
ahol mindenki célszemély lehet, így nagy mennyiség osztogatására és széles célközönség bevonására nyílik lehetőség.

Osztogatás forgalmas útkereszteződésben,
ahol a reggeli és a késő délutáni megnövekedett, vagy éppen beállt forgalomban gépkocsival közlekedők hálás célközönség.

Közterületeken,
ahol a gyalogosan közlekedők között, nagy mennyiség osztogatására és széles célközönség bevonására (vagy akár a célközönség szűrésével célcsoportoknak való osztogatásra) nyílik lehetőség.

Egyetemek, főiskolák, középiskolák környékén,
ahol a célközönség a diákok, fiatalok köre.

Rendezvényeken,
ahol lehetőség van a rendezvénnyel kapcsolatos ismeretek eljuttatása az oda igyekvők számára, vagy az egyes standok népszerűsítésére.